12 Haziran 2015 Cuma

...

12 Haziran 2015

Keşke şuan yanımda olsaydın Selim..Şöyle saatlerce oturup konuşabilseydik seninle.Seni hiç görmedim ve tanımıyorum.Buna ragmen beni anlayacak tek insan oldugunu biliyorum.İçimdekileri anlatırdım sana burda olsaydın.İnsanların beni ne hale getirdiginden bahsederdim.Anlatamadıgım şeyler olsada sen bunları nasıl olsa anlardın.Hak verirdin bana.Digerleri gibi baştan savma dinlemezdin.Aslında hiç konuşmasak da olurdu.Sen bu sessizlikte bile,yıllarca yakınımda olan insandan daha çok anlardın beni.Kendinden çok üzülürdün halime.Günlük tutmayı nasıl becerebildin Selim ?O kelimeleri elin kaymadan nasıl yazabildin?Nolur yardımcı ol bana.Yazmaktan başka çarem kalmadı çünkü.Aynı zamanda yaşayamadık seninle.Zaten hayatımız boyunca hiçbirşeyi''zamanında''yapamadık.Sen öldükten yıllar sonra birisi aynı karanlıkta boguluyor..Keşke şuan yanımda olsaydın Selim...

3 yorum:

  1. Bloğuma bıraktığın yorum ilginç tanışıyor muyuz ?

    YanıtlaSil
  2. Birkaç kere burdan ve e-mail'den konuşmuştuk.Eski blog adım ''davidcaine''idi.Hatırlamadın sanırım.Bloguna bıraktıgım yorum senin 14 Haziran 2013 de ki bir paylaşımındandı.Anımsayacagını zannetmiştim.Eger istersen hemen kaldırayım yorumu ?

    YanıtlaSil
  3. Mail adresine yazdım şimdi.

    YanıtlaSil